wtorek, 29 stycznia 2013

I~Pomocna dłoń, przyjaźń i pewność

       Od czego zacznę? Od feralnego zimowego,zwykłego popołudnia,rok temu.
 Jak co sobotę po zajęciach siedziałam w kawiarni czekając na moją Lilę. To moja przyjaciółka od lat szkolnych. Z nią wiążę wszystkie ucieczki,imprezy i inne wybryki. Nigdy nie należałam do ułożonych i pokornych dziewczyn,ale od czego jest młodość?
          Po dwudziestu minutach czekania na nią,dopiero uświadomiłam sobie,że nie włączyłam telefonu po zajęciach,gratulując sobie w duchu...Włączając go zamówiłam małą czarną i w cierpliwości czekałam na jakąkolwiek wiadomość od mojej przyjaciółki. Ma tendencje do spóźniania się,jednak każda cierpliwość ma swoje granice. Po chwili jak tornado wparowała do kawiarni,robiąc dość spore zamieszanie. Jak zwykle. Lila była cała obsypana śniegiem,a jej na co dzień blada twarz została pokryta czerwonym rumieńcem . Na nogach miała śniegowce a ubrana była w wyjściowy kombinezon. Jak się mogłam domyśleć,była na nartach i biedulka straciła poczucie czasu. Nie mogłam zrobić nic innego jak wpaść w niepohamowany śmiech,kiedy ta się przyciskała przez wszystkie stoliki,które były ustawione koło siebie. Przecież w takim ubraniu to nie lada wyczyn. Po chwili już siedziała koło mnie i obie śmiałyśmy w głos z zaistniałej sytuacji.
Tradycyjnie,jak co sobotnie popołudnie,przesiedziałyśmy w kawiarni parę godzin popijając naszą ulubioną kawę. Po wyjściu z kawiarni,każda rozeszła się w swoją stronę. Kierując się na parking samochodowy coś zatrzymało mnie,gdy nagle ….


A na dzisiaj mam to dla was: http://www.youtube.com/watch?v=f1QGnq9jUU0
                     
                                                                                                            ~Baśka
____________________________________________________________________________
Tak,na dzisiaj tyle.W tym tygodniu będę dodawać codziennie posty.  WW :*

10 komentarzy:

  1. haha obie zwariowane :D i wyobrażam sobie jak weszła w tym kombinezonie:D ahahahah x1000000 :D
    To zapisuje twój adres u siebie na blogu i jutro wbijam:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo,że Ci się podoba :) Zapraszam :D Do jutra i pozdrawiam :*

      Usuń
    2. tak ja paulina, tak i ja dodaje cię do listy:)pozdrawiam:*

      Usuń
  2. Trafiłaś z tytułem. Gdy tylko go przeczytałam, zaczęłam śpiewać tę piosenkę. ;-) Ubóstwiam ją! <3
    Pomysł prowadzenia dziennika ciekawy i niespotykany! Zaciekawiła mnie historia Baśki...
    Na pewno będę tutaj zaglądać!
    Pozdrawiam serdecznie! ;-***

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowałaś mnie tym, w jaki sposób będzie opisywana historia :) Czekam na kolejny rozdział i oczywiście dodaję do obserwowanych! Pozdrawiam :) escapefromthememories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo ;) Mam nadzieję,że spodoba się dalsza część.Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy rozdział u mnie ;) http://spala-adventures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie super wręcz :> Zapraszam do siebie pieprznieta.blogspot.com Opowieść o Cichym i Alicji :D
    Pozdrawiam ~~>Annie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki :) Na pewno zajrzę :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń